Sunday 1 February 2015

Promote up New Director in Our Tupperware Team!!

Alhamdulilah berakhir 31 Januari 2015, lahirlah seorang Director baru dalam team Tupperware aku, Siti Sara Abdul Rahim. Beliau mula join daftar jadi ahli Tupperware 1 Disember 2014. Beberapa hari kemudian terus register untuk cabaran rank up jadi Director Tupperware. Jadi director bermakna, komisyen dan bonus lebih besar dan luas :)

Bulan Februari, downline aku Sara dengan rank baru :)
Memang pantas, kira dalam dua bulan jadi ahli dah terus jadi Director, hebat!!

Komisyen yang dapat.. ketika Director in Challange

Aku belum bekesempatan berjumpa sara, sekadar coaching melalui whatassap... Tu pasal team Tupperware Mega Aces pelik camne aku boleh rekruit downlines tanpa pernah jumpa. YUP, SEMUANYA MELALUI ONLINE je sekarang... Hah jadi tiada mustahil, dalam online pun jadilah ahli dan terus sahut cabaran untuk jadi Director. Tahniah untuk Siti Sara. Usaha anda tidak jemu membuahkan hasil. Walaupun sarat mengandung anak sulung dan bersalin pada minggu terakhir cabaran, Sara tetap berusaha untuk mencapai ke garisan penamat. Allahu Akhbar!!.

Komisyen diraih pada bulan lepas, simpan untuk tabung pendidikan baby 


Jadi pada sesiap nak join Tupperware dan nak tau macamana nak jana side income, saya boleh ajar dan tunjukkan macamana. Yang penting usaha untuk belajar dan tidak jemu2 mencari ilmu.

Be my protege 

Hasny
012 7597929 
013 6036630

No comments:

Post a Comment

Jom Klik Iklan ini