Saturday 22 October 2011

Catalogue Tupperware East Malaysia, 7/2011 (1 October-12 November 2011)

Katalog Tupperware yang terbaru tapi agak lewat saya letakkan dalam blog ni. Yang ini adalah edisi bagi Sarawak dan Sabah sebab tu harga dia ada beza sedikit. Don't worry, saya jual dengan harga diskaun!! Tak mau buang masa jom tengok apa ada untuk kempen bulan ni!

 



 Precious Baby Collection adalah 'hot selling' bagi kempen terbaru ni. . Yang ni saya jual RM100 termasuk sekali Compact Canister (1 set ada dua bekas tu!!- purchase with purchase).


Bagi tumbler ada special edition  iaitu Thirst Quake Active dan Glamour (kaler kedua-dua tumbler memang menarik dan disertakan sekali pounch). Jika anda membeli kedua2nya dapat jimat 15%. Yang ini saya letak harga RM60 untuk Buy Both and Save!! Cepat beli dan hadiahkan kepada pasangan anda!! LOL







NaturCare Berry Gen memang mahal, harga biasa RM226 ada 20 sachet....tetapi ada pek jimat bagi kempen bulan ni, dijual diskaun 10% dengan 3 kotak (1 kotak ada 22 sachet). Jika anda ingin mencuba carilah 2 kawan lagi boleh share... harga biasa RM610.20, saya jual RM465!!!  (bermakna 1 kotak RM155). Murah kan!!  
Berry Gen dijamin HALAL, anda boleh layari laman web http://www.halal.gov.my/. Jadi tak perlu risau! Kolegen yang ada dalam Berry Gen bagus untuk kecantikan kulit dan pelinciran pada otot2 sendi wanita. Bagi wanita yang berusia adalah digalakkan untuk mencuba minuman ini. Rasanya sedap macam air Ribena.. Ibu saya juga sudah mencuba!! Ibu anda bila lagi?


Semua harga pada kempen bulan ini saya akan berikan diskaun, jika anda berminat boleh hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut. Kempen akan berakhir 12 November! Cepat sebelum ianya kehabisan stok yek!!

No comments:

Post a Comment

Jom Klik Iklan ini